Beter online zichtbaar door TB-Ads

In een wereld waar online zichtbaarheid het succes van een bedrijf kan maken of breken, is een slimme advertentiecampagne geen luxe, maar een noodzaak. Tristan Bijlsma begreep dit als geen ander toen hij in januari 2024 TB-Ads oprichtte. Met een passie voor online marketing en een scherp oog voor resultaat, helpt hij bedrijven hun Google Ads campagnes te optimaliseren en zo meer klanten aan te trekken of producten te verkopen.

Een beetje bijsturen
Zoals elke ondernemer begon Tristan met een plan. Een goed doordachte strategie, een helder beeld van de ideale doelgroep en een duidelijke aanpak om deze te bereiken. Maar zoals hij zelf zegt: ‘Ik heb geleerd om flexibel te zijn. Je start met een bepaalde visie en wilt de richting van je bedrijf sturen, maar soms moet je minder plannen en gewoon doen. Vanaf het moment dat ik dat in de gaten kreeg, begon het echt te lopen.’

Deze flexibiliteit heeft TB-Ads geholpen om snel te groeien en een solide klantenbestand op te bouwen.

Succes bouw je samen
Succes meet je niet alleen in cijfers, maar ook in de relaties die je opbouwt. ‘We hebben een aantal hele leuke samenwerkingen, maar degene die vanaf het allereerste begin al bij je zijn, vind ik toch wel speciaal.’ Dit vertrouwen en de langdurige relaties met klanten onderstrepen de impact en kwaliteit van de diensten van TB-Ads.

Een fijne werkplek is belangrijk
Om creativiteit en productiviteit te stimuleren, koos Tristan bewust voor een kantoorruimte die niet alleen functioneel is, maar ook energie geeft. ‘Wij wilden een inspirerende werkplek waar wat reuring is. Met een padelbaan en restaurant op locatie biedt dat gewoon hele leuke mogelijkheden. Daarnaast is het super goed bereikbaar voor klanten en is het dichtbij de gezelligheid van de stad.’ Een slimme zet, want een prettige werkomgeving draagt bij aan meer motivatie en een hogere productiviteit. Daarnaast is het natuurlijk een mooi visitekaartje voor klanten.

Van bezoeker naar klant
Voor ondernemers die hun online marketing naar een hoger niveau willen tillen, staat Tristan altijd open voor een goed gesprek. ‘Hoe kan ik mijn marketingbudget omzetten naar winst?’ Dat is de vraag waar hij met TB-Ads dagelijks mee bezig is. Met strategische Google Ads campagnes helpt hij bedrijven niet alleen meer bezoekers naar hun website te krijgen, maar ook om deze bezoekers om te zetten in klanten.

Meer weten over TB-Ads? Check www.tb-ads.nl >>