Gastvrijheid in ieder contactmoment

Huurder:

De Goede Gastvrouw

Locatie:

Huurt sinds: augustus 2016

Veel ondernemers en bedrijven hebben behoefte aan ondersteuning in marketingcommunicatie, maar komen daar door de waan van de dag niet aan toe. Om die ondernemers te helpen is in 2014, De Goede Gastvrouw opgericht door Evelien Bouma. ‘Wij zorgen er voor dat onze klanten iedere kans benutten om een contactmoment met hun doelgroep waardevol te maken!’
 
Resultaat, groei en zichtbaarheid
De Goede Gastvrouw bestaat uit een team van vijf spontane en gezellige marketingcommunicatie specialisten. Evelien vertelt: ‘Wij werken als marketingcommunicatiemanager of -medewerker voor bedrijven en marketingafdelingen. Samen met onze opdrachtgevers bedenken én realiseren we waardevolle contactmomenten voor klanten, medewerkers en/of relaties. Online en offline, directe en indirecte contactmomenten. Van website tot evenement, van social media tot een brochure. Met als gevolg meer resultaat, groei en zichtbaarheid.’
 
‘Dat doen we in samenwerking met het interne team bij de opdrachtgever en externe specialisten. Wij nemen de rol aan van strateeg, projectmanager en/of -medewerker. Daarbij is onze wens om van onze opdrachtgevers een goede gastheer/-vrouw te maken, zodat wij op de lange termijn niet meer nodig zijn.’
 
Marketing is nooit af
Het opstarten van een bedrijf is niet altijd even makkelijk, vooral op het gebied van marketingcommunicatie blijven veel bedrijven achter. Evelien vertelt: ‘Wij hanteren 9 overtuigingen binnen ons werk, waar ook andere ondernemers zijn/haar voordeel mee doen. Een van de overtuigingen is dat marketing nooit af is. De markt verandert, de klant verandert, de samenleving verandert. En de mogelijkheden en kansen in de marketing veranderen ook. Zorg dat je up to date bent en inspeelt op de laatste ontwikkelingen op het gebied van marketing. Zorg dat je daar bent, waar de doelgroep ook is. En zo zijn er dus nog 8 overtuigingen die ondernemers verder kunnen helpen. Die lees je op onze website.’
 
Grootste uitdaging
‘Onze grootste uitdaging is dat wij zoveel mogelijk bedrijven willen leren om hun contactmomenten te optimaliseren en een goede gastheer-/vrouw te zijn, zodat wij op termijn niet meer nodig zijn. Daarvoor hebben we een leuke give-away voor iedereen die zijn/haar contactmomenten in kaart wil brengen. We nodigen iedereen uit om deze te downloaden.’
 
The Rock
Je vindt De Goede Gastvrouw in het pand The Rock aan de Atoomweg 6B. ‘Het industrieterrein is niet zo sexy, maar The Rock zeker wel. Het heeft veel verschillende vergaderruimtes, een ontvangstbalie, een kantine, kantoortuin, lekkere catering én gezellige andere Rockers. Ons kantoor hebben we door de jaren kunnen uitbouwen; van één unit, naar drie units. Het kantoor groeit mee met ons bedrijf en dat is natuurlijk ideaal!’
 
Meer weten over De Goede Gastvrouw?  -->  degoedegastvrouw.nl
 
> Lees hier de 9 overtuigingen
> Download hier de give-away