Twee keer een uit de hand gelopen hobby

Ervoor zorgen dat onze klanten het maximale uit hun onderneming halen. Dat is het doel van The Marketing Twins, oftewel de tweelingbroers Robin en Martijn de Jonge. ‘We doen dit door ondernemingen online sterk te positioneren.’

‘Als bedrijven bij ons aankloppen, dan beginnen we altijd met een kennismaking. Om klanten te kunnen helpen om hun business verder te laten groeien, moeten wij ze goed kennen. Vervolgens kijken we waar de kansen liggen welke tools we het beste kunnen inzetten. Dit vertalen we in een strategie met een bijbehorend actieplan. Onderdelen hiervan kunnen zijn: een strakke website, geautomatiseerde marketing en leadgeneratie. We doen dit voor kleine lokale ondernemers, zoals de traiteur op de hoek, maar ook voor bijvoorbeeld grote vastgoedpartijen.’

Uitdagingen en successen
‘We zijn in 2020 begonnen met The Marketing Twins. Maar al sinds we veertien zijn bouwen we websites. Het begon dus als hobby, die behoorlijk uit de hand gelopen is. En dat gaat zo goed, dat we dit nu beiden full time doen. Dat is dus ook meteen ons grootste succes. Onze grootste uitdaging kwam vooral in het begin naar voren, namelijk het creëren van een consistente cashflow; dat hebben we inmiddels goed op de rit.’

De Printfabriek
‘We hebben we gekozen voor een kantoorruimte in De Printfabriek omdat het een mooi en dynamische verzamelpand is, redelijk dicht bij ons huis. Het dakterras komen we graag en ook de pingpongtafel gebruiken we zeer regelmatig.’
 

Meer weten over The Marketing Twins? Check themarketingtwins.com >>